JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, January 03, 2014

~Mataku Sudah Terang~

Itupun nak bagitau ke??..akukan rabun jauh..so sapa2 yang lambai kat aku memang aku tak nampak..aku bukan sombong ok..


Kami kekedai perfect vision..datang sana tengok2 frame..dah pilih terus check mata..semasa aku check mata tu kebetulan mata aku merah..bila d check mata aku kena infection virus..bila dah siap semua..bayar apa yang patut d bayar plus ubat mata aku..


Kedai tu terletak di seri kiulap mall..senang je nak cari kedai ne..kawan hubby yang bagitau kat sini ada diskaun sapa2 yang bekerja sebagai army..


Ada juga frame yang murah ngan pakej sekali dengan harga Bnd45..hubby suggestkan aku buat kacamata yang flexible sebab d jamin tak patah..


Harga kacamata ini cuma Bnd98..sekarang mata aku tak rabun lagi..segalanya terang dan nyata..hahaha..






No comments:

Post a Comment