JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, June 24, 2014

Aku kembali bersiaran..

Hachummm...tebalnya habuk blogku...dah berbulan-bulan aku tinggalkan sebab idea nak mengarang tu kurang(malas)...

Banyak sebenarnya cerita yang nak d kongsikan bersama2.

Antaranya:-

1.Aku kini berbadan dua lagi setelah aku keguguran tahun lepas..

2.Menyambut harijadi anak dara aku semasa 1hb june..sambut delay dari harijadinya..

3.Semasa melawat ke bangunan jabatan kementerian..

4.Menghadiri showcase darjah pra..

5.Makan ambuyat d tanjung bunut..

6.Suprise birthday party untuk ibunda tersayang dari kami adik beradik..

Dan yang terbaru menyambut birthday azeeq yang ke 8tahun hari ini..

So..esoklah aku update ye satu persatu..hihihi..bye!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment