JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, June 28, 2014

Sambungan entry-Ke bangunan kementerian

Dah selesai reehan n zukhri bermain permainan kami pun melihat pameran yang ada tapi malas nak capture sebab orang tengok.haha.lepas tu asyik2 isi borang datang seorang wanita bawa makanan.dia sedekahkan makanan tu sebab banyak sangat.alhamdullilah rezeki jangan ditolak.

Kemudian dah siap tengok apa yang patut kami cari tempat untuk mengisi perut.nasib baik dapat tempat yang sesuai.



Makanan yang disedekahkan.cukup untuk kami anak beranak.









Bila dah kenyang kami pun ke tutong kerumah adik ipar aku yang baru je dapat rumah teres.rumah tetap yang dikurniakan oleh Sultan kami.alhamdullilah.kami pula hanya menunggu masa untuk tinggal dirumah sendiri.tak sabar rasanya.hihihi.

Malam pulak aku belanja hubby n anak2 makan d mc'donald sempena harijadi aku.







Dah selesai makan malam kami pun balik rumah.sekian cerita hari ini.hihihi.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment