JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, October 20, 2014

8bulan

Tak terasa kandunganku sudah pun memasuki 8bulan.baby dalam perut so active.gerak kanan gerak kiri.tendang kanan tendang kiri.perasaan sangat gembira kalau baby sentiasa gerak thats mean perkembangan baby semakin membesar tapi pliss baby janganlah lahir atas 3kg.jenuh mama nak teran nanti dengan kudrat mama yang tak berapa kuat.huhuhu.




Gambar pagi tadi before jalan kerumah mertua sebab nak jaga baby sil aku.perut aku membulat macam bola.banyak yang teka baby boy.hihihi.apa2 jelah asalkan baby sihat n sempurna.tak kisah pun jantina baby sebab aku dah dapat anak lelaki dan perempuan tapi adik beradik aku berharap aku dapat baby girl.hahaha

Awal bulan november nanti nak laundry semua baju2 baby,sarung tangan n stokin serta selimut bantal.

Untuk aku pulak semestinya beli jamu2an tradisional.aku tak suka telan2 pil sebab agak malas nak telan.lagipun rongga mulut aku tak normal macam orang lain.malas nak cerita.yang tau je faham.huhuhu.

Barang baby dah 70% dah beli.barang untuk aku pulak 80%.tak banyak lagi nak dibeli.cuma menunggu masa saja.seremmmm.

Tapi bila sampai ke kedai bahagian barang baby hati meronta2 nak beli juga.memang tak tahan bila tengok barang baby yang comel2 semuanya.rasa nak beli semua.hahaha.

Macam dah panjang pulak aku becerita.esok2lah aku sambung lagi ye.bye.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment