JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, November 06, 2014

Sedap sudah mata memandang

Anak2 korang suka conteng dinding ke?.kalau anak2 aku memang suka sangat conteng dinding sampai aku menyampah sangat tengok dinding bilik tidur anak2.bila hati tak senang tengok dinding conteng2 aku merajinkan diri kemarin.walaupun dengan perut yang agak membuyung dan berat tapi aku dengan gigihnya mencantikkan bilik tidur anak2.aku mulakan mengecat n mendeco bilik tidur reehan n azeeq.

Sebelum..





Selepas..









Ok tak?.kira oklah kan sebab dah sedap mata memandang.dah takde conteng2 lagi.lepas ne kena warning kat anak2 supaya jangan conteng2 dinding lagi.ada idea nak menambah perhiasan kat dinding tu tapi tengoklah dulu nak letak apa.hihihi.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment