JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, November 11, 2014

Warna hijau

Sejak mengandung aku minat sangat dengan warna hijau muda.cantik di mata aku n sungguh lembut warna itu.hahaha.

Sampai hubby aku pun cakap asyik2 warna hijau je.dah takde kaler lain ke.aku buat2 pekak je.pliss lah layan kehendak mak buyung ini.nanti i frust.gedikk.

Kebanyakkannya barang baby warna hijau.hihihi.



Rak simple warna hijau tuk simpan baju,tuala n bedung baby..box storage hijau untuk simpan semua kapas,wet tisu,bedak,shampoo n so on dan bakul hijau tuk segala mitten n stokin baby.

Rasa nak beli semua hijau tapi takut baby i tukar jadi hulk.wakakaka.tak ke naya tu.baju baby ada dalam 4 pasang warna hijau.mitten ada jugak.paling comel stokin hijau polkadot.i love it.tak sabar nak sarungkan ke kaki comel my baby.huhuhu.

Minggu ne kandungan aku akan memasuki 36minggu.wah tak terasa betulkan.cepat sangat masa tu berlalu tapi memang nak cepat sangat sebab dah tak larat bawa perut yang berat.pinggang pun dah mula sakit kalau bediri n duduk lama2.tiap2 malam minta hubby urutkan.

Harap2 baby kuar lepas payday ye.hahaha..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment