JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, August 07, 2015

Raya kami 2015

Assalamualaikum..dah lama tak besiaran di dunia blogger.tahap kemalasan tu kadang timbul bila nak taip.lagipun susah jugak nak susun ayat.hihihi.

Macammana raya u ols tahun ini?raya kami tahun ini tak semeriah tahun2 lepas sebab takde main mercun di mlm raya.hahaha.anak2 main mercun seminggu lepas raya.tu pun main mercun pop2 je.jadilah daripada takde main langsung.

Gambar raya tahun ini pun kureng sebab aku susah nak ambil gambar.yelah aku kerap pegang baby zara.hihihi.nak pegang hp pun susah.tangan dia selalu je nak capai hp.







Itu je gambar yang ada kat hp aku.hahaha.oklah tu je aku nak pot pet sebab dah ketandusan idea.papai.

No comments:

Post a Comment